عبور قربانیان کرونا در آمریکا از مرز 116 هزار نفر-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

عبور قربانیان کرونا در آمریکا از مرز 116 هزار نفر

طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، در 24 ساعت گذشته با مرگ 390 نفر دیگر، مجموع قربانیان کرونا در آمریکا به 116 هزار و 122 نفر رسید.
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۷ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 16
کد خبر: ۴۶۲۸۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته با مرگ ۳۹۰ نفر دیگر، مجموع قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به ۱۱۶ هزار و ۱۲۲ نفر رسید.

 

این آمار و ارقام نشان می‌دهد که از زمان شیوع کروناویروس در ایالات متحده آمریکا تاکنون، میزان قربانیان روزانه ویروس «کووید-۱۹» در این کشور به پایین‌ترین حد خود رسیده است.

 

دانشگاه جانز هاپکینز همچنین گزارش کرد که در شبانه روز گذشته، ابتلای ۱۹ هزار و ۴۳۰ مورد جدید به کرونا مورد تأیید قرار گرفته است تا مجموع مبتلایان به این ویروس ناشناخته در ایالات متحده آمریکا به دو میلیون و ۱۱۳ هزار و ۴۸۸ نفر برسد.

 

 

از طرف دیگر، پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا را دو میلیون و ۱۸۲ هزار و ۹۵۰ نفر و مجموع قربانیان آن را در این کشور ۱۱۸ هزار و ۲۸۳ نفر گزارش کرده است. ایالت نیویورک همچنان با ۴۰۵ هزار و ۱۳۹ مورد ابتلا و ۳۰ هزار و ۹۵۲ مورد فوتی کانون بیماری همه‌گیر کرونا در آمریکا است.

 

جانز هاپکینز همچنین گزارش کرد که تاکنون دستکم هشت میلیون و ۱۵ هزار و ۵۰۲ نفر از مردم سراسر جهان به ویروس کووید-۱۹ آلوده شده‌اند که از آن میان ۴۳۶ هزار و ۳۱۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند و مجموع سه میلیون و ۸۴۳ هزار و ۸۴۳ نفر نیز بهبودی یافته‌اند. آمریکا همچنان بیشترین آمار مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس را در جهان دارد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده